AFGELAST: Ouderavond Technische Commissie

2020 10 Maart

I.v.m. ziekte van Daniel en Allard wordt de TC ouderavond van vanavond verzet naar dinsdag 24 maart. (trainingen van vandaag gaan wel gewoon door en beiden heren hebben geen corona gerelateerde klachten)

Nieuw dit seizoen is de TC ouderavond. Tijdens deze avond zal Daniel samen met Allard van Winsen een toelichting geven op het technisch beleid bij MHC Weesp. Als je wilt weten wat de speerpunten zijn van de TC (technische commissie), hoe er getraind wordt, hoe de ontwikkeling van jeugd wordt opgebouwd, wat de club doet om het trainers- en coach-niveau te verbreden, e.d. dan is dit een ideale mogelijkheid om hier meer over te horen.

Allard en Daniel zien jullie graag op dinsdag 24 maart (om 20:00 uur) in het clubhuis.

Ook namens de Technische Commissie en Beleidscommissie Technische Zaken.