Nieuwe clubkleding

2019 11 Augustus

De nieuwe kleding is bij Bijvoet Sport geleverd en iedereen kan daar zijn of haar kleding passen en afhalen. Een grote groep heeft de maat al doorgegeven. In de winkel kan alsnog de juiste maat gepast worden. Om ervoor te zorgen dat niet alle leden tegelijk in de winkel staan van Bijvoet, is een indeling gemaakt op achternaam met data verspreid over twee weken. Zie hieronder de data waarop je langs kunt komen:

Datum                                   Achternaam
Woensdag 14 augustus               A t/m I
Donderdag 15 augustus              J t/m R
Vrijdag 16 augustus                    S t/m Z
Dinsdag 20 augustus                   A t/m I
Woensdag 21 augustus                J t/m R
Donderdag 22 augustus               S t/m Z

Mocht je op al deze data niet kunnen, neem dan contact op met Bijvoet. Ook na 22 augustus kun je de kleding nog ophalen. Op 24 augustus is de feestelijke opening van het nieuwe veld. Het zou mooi zijn als de kleding dan is opgehaald want we willen zoveel mogelijk leden in de nieuwe kleding zien op de club die dag.

De kosten voor de kleding wordt verrekend met de contributie. Een deel van de kosten met de contributie van de 1e helft van het seizoen en een deel in de 2e helft van het seizoen.

Onze kledingsponsor Brabo en Bijvoet Sport hebben een aantal aanbiedingen voor (jongste) jeugd en seniorenteams. Deze aanbiedingen zijn per mail verstuurd.

Met sportieve groeten,

Namens de sponsorcommissie MHC Weesp