Start aanleg nieuw waterveld as dinsdag 11 juni

2019 8 Juni

Dinsdag a.s starten de werkzaamheden aan het nieuwe veld 1

Veiligheid van onze leden staat voorop. In de bijlage staat aangegeven wat het het werkterrein van de aannemer is.

Het is niet toegestaan om vanaf dinsdag 11 juni tot nader bericht op Veld 1 te komen gedurende de bouw en aanleg van het veld.

Veld 2 en 3 zijn te bereiken via de ingang op het parkeerterrein bij We Have. De fietsenstalling blijft open.

De schuifdeuren aan de voorkant van het clubhuis blijven dicht. Zij die het terras willen gebruiken voor activiteiten zijn verantwoordelijk en houden toezicht op het niet belopen van veld 1. Het pad langs veld 1 gaat er ook uit, hier worden kabels en sproeisystemen in gelegd.

Voor eventuele vragen kun je bellen met Frank Schaefers op 06-51817308.

We verwachten dat iedereen zich aan deze regels houdt. Bespreek het ook even met je kinderen. Veiligheid is van groot belang voor al onze leden. Maar dan moet je er wel zelf even van weten en dan aan meewerken.

Voor het nieuwe seizoen hebben we dan een prachtig nieuw waterveld voor het clubhuis liggen!