trainingen + selectietrainingen voor de komende weken incl. informatie

2019 21 Mei

Beste jeugdleden en ouders,

Het eind van het seizoen komt eraan en zijn we rond met de planning voor de selectiedagen. In de bijlage vinden jullie de trainingen voor de komende weken incl. de planning voor de selectiedagen.

Dit overlapt elkaar omdat de AB jeugd eerder klaar is als de CD jeugd. De AB jeugd is komend weekend klaar met hun wedstrijden en komt hun reguliere training te vervallen. Kijk goed naar het blad met de indeling van de trainingen/selectiedagen per week, het zijn 3 tabbladen voor de komende 3 weken. De jongste jeugd traint net als de CD ook nog door. Uitgezonderd zijn de dagen hemelvaart en schoolhockey toernooi, deze staan ook in het schema.

Wel heb ik in overleg met trainers instuiftrainingen ingedeeld voor de AB jeugd, kijk goed waar dat staat (gele vlakken).

Aan de coaches hebben we gevraagd te inventarissen of er spelers zijn die in aanmerking willen komen voor selectie naar een hoger team. Selectie is dus op basis van inschrijving.

Het grootste verschil ten opzichte van vorige seizoen is dat we hebben gekozen geen selectie dag in te plannen voor de D-lijn zowel jongens als meisjes. Wij delen deze teams nu in op basis van trainingen en wedstrijden van dit lopende seizoen. Hierin meegenomen de trainers en de coaches. Dit ook mede door de visie van de KNHB.

De volledige indeling van de jeugd (ABCD en jongste jeugd) wordt bekend gemaakt op zondag 16 juni. Hierna trainen we nog 2 weken door. Dit geldt voor zowel 1ste lijn teams als breedte teams (bij voldoende animo). Trainingsschema in de nieuwe samenstelling voor de laatste 2 weken komt snel op de site te staan.

Succes nog de laatste wedstrijd(en)

Bijlage