Start met PIOS huiswerkbegeleiding en sponsor de club

2018 1 September

Lukt je schoolwerk even niet zelf? Start met huiswerkbegeleiding of bijles. Leuke dingen doen zoals hockey en goede schoolresultaten gaan uitstekend samen! Je zit op de middelbare school en wil (tijdelijk) wat extra hulp bij je huiswerk. Je komt naar PIOS aan de Middenstraat in Weesp en de docenten en studiebegeleiders van PIOS overhoren, plannen en leren je de juiste studievaardigheden. Ouders hebben thuis meer rust: het werk is af, er wordt goed gepland, gecheckt en uitgelegd. En de club? PIOS draagt, naast de vaste sponsorbijdrage, 50 euro per startende ‘Weesp-hockeyer’ af aan de club. Je sponsort daarmee dus de club en je ouders krijgen 50% korting op de eerste maandfactuur voor de begeleiding. Dat is win-win-win! Kijk naar de bijlage voor meer informatie om je in te schrijven!