Helen de Haan overleden

2018 2 Mei

Helaas is op donderdag 26 april ons trimhockey lid Helen de Haan-Bogaard, na een lang ziekbed, overleden.

Helen speelde sinds een aantal jaar mee met de trimmers. Zo goed en zo kwaad als het ging, deed ze mee met de training en af en toe een wedstrijdje. Toen dat niet meer ging, heeft Helen tot begin van dit seizoen de trimmers bij de wedstrijden gecoacht.

Buiten het hockey was zij actief met haar werk bij de Rechtbank van Amsterdam en is ze lang voorzitter geweest van de Ouderraad van OBS de Triangel.

Helen was de vrouw van Walter de Haan, actief vrijwilliger bij de club als coach, spelend lid en vooral als webmaster en beheerder van LISA. Drie van hun vier kinderen spelen in de jongste jeugdteams.

Sinds ze wist dat ze ziek was, is Helen samen met Walter altijd nuchter naar het leven blijven kijken. Met bewondering hebben we als bestuur daar naar gekeken.

De afgelopen drie jaar hebben ze vooral veel mooie herinneringen ‘gespaard’ voor de kinderen. We hopen dat deze herinneringen Walter en zijn familie veel kracht en sterkte geven de komende tijd.

Namens het bestuur en de trimhockeyers