Ga jij de ClubQuiz winnen op maandagavond 29 januari?

2018 24 Januari

Vanwege de geslaagde ClubQuiz in oktober, hebben we besloten nogmaals een quiz te organiseren.

Dus denk je dat je met je team het meest weet, het slimste en het snelste bent of wil je in de herkansing om nu wel te winnen, kom dan naar de ClubQuiz maandagavond 29 januari georganiseerd door dames 1.

Lijkt het jou leuk om mee te doen? Laat het ons dan weten, stuur een mail naar: [email protected] o.v.v een originele teamnaam.

Locatie: clubhuis MHC Weesp. De inloop is om 19:30 uur. De quiz gaat rond 19:45 uur van start en is ongeveer 22:30 uur afgelopen. Er is plek voor ongeveer 20 teams dus wees er snel bij!!

Een team bestaat uit maximaal 6 personen. De kosten per team bedragen €25 (contant voorafgaand aan de quiz). Zijn jullie als team on fire en weten jullie te winnen? Dan zijn alle drankjes van het huis.