Afval scheiden bij MHC Weesp

2017 2 November

Wie wel eens in de prullenbak kijkt in het clubhuis, ziet dat we elke week veel kartonnen bekers en PET flesjes weggooien... en dat is zonde, het zijn waardevolle grondstoffen.

Het leek ons een goed idee om hier iets aan te doen!

We zijn gaan praten met de gemeente en onze 2 afvalinzamelaars. We hebben kunnen regelen dat we het afval gescheiden kunnen inzamelen en dat het wordt gerecycled!

We hebben 2 mooie inzamelbakken voor het clubhuis aangeschaft (extra sponsors welkom), en ook langs de velden krijgen de containers nieuwe stickers. Straks gaan we de volgende afvalstromen gescheiden inzamelen:

Graag nodigen we jullie uit om bij de opening te zijn: die is op zaterdag 11 november om 10 uur 's ochtends. Wethouder Herman Tuning van de gemeente Weesp komt langs om het nieuwe systeem voor gescheiden inzameling te introduceren. Jullie zijn allen van harte welkom!

Namens het bestuur en alle betrokken leden,

Gernout Erens en Marco Winkel