In Memoriam Daan de Waal

2017 11 Juli

Verbijsterd, vol ongeloof heeft het bestuur en de leden  van de MHC Weesp kennis genomen van het tragische overlijden van Daan de Waal. Daan begon op jonge leeftijd met hockeyen en wierp zich later op als verdienstelijk keeper. Op 13 jarige leeftijd behaalde Daan zijn scheidsrechters kaart. En dat fluiten bleef, buiten het feit dat zijn vader Erik deel uitmaakt van de sponsorcommissie en zijn zusje Anna als speelster bij de club, zijn binding met de hockeyclub Weesp. Daan stopte met hockeyen en ging voetballen maar zijn wedstrijdjes fluiten voor de MHC Weesp bleef een vast onderdeel. Juist nu hij was gestopt met voetballen was het voornemen om volgend seizoen meer op de hockeyclub te gaan fluiten. Daan was een sociaal betrokken jongen, het hart op de goede plaats, geliefd binnen zijn vriendenkring en ver daar buiten. Dat een speling van het lot tot het abrupte overlijden van Daan heeft geleid kunnen wij niet bevatten! Wij wensen Erik, Tanja, Anna en verdere familie heel veel sterkte met verwerken van dit immens grote verlies.

Bestuur en leden van de MHC Weesp