In Memoriam Jan Vink

2017 24 Mei

Vorige week maandag is totaal onverwachts overleden Jan Vink. Jan was enthousiast speler van de zaterdag Veteranen. Jan nam binnen deze club mannen een bescheiden plaats in. Maar het plezier in het hockeyen was er zeker niet minder om. Plagerijtjes bij het missen van opgelegde doelpogingen werd steevast de opmerking gemaakt dat Jan een trauma opliep. En wij hem sterk aanraadden om professionele hulp te zoeken. Een hint naar zijn beroep als psychiater.

Tijdens de koffie na de training bleek altijd hoe sociaal bewogen en maatschappelijk betrokken Jan was. Recent discussieerden wij nog over het behoud van de Laurentiuskerk, waar hij zich enorm voor heeft ingespannen.

Jan was, ten tijde dat zijn dochter hockeyde, enthousiast coach samen met Joop van Wijngaarden. Spelplezier stond voorop, het resultaat was minder belangrijk!

Afgelopen maandag is Jan naar zijn laatste rustplaats gebracht. De zaterdag Veteranen zullen Jan enorm missen. Maar door de mooie herinneringen zal Jan altijd bij ons blijven!

Wij wensen  zijn vrouw Judith, kinderen en verdere familie heel veel sterkte met de verwerking van dit zware, onverwachte verlies.

Bestuur MHC Weesp

Zaterdagochtend Veteranen