Ashlee Leurs uit meisjes C4 winnares regionale finale shoot outs

2017 8 Mei

Nieuws afbeelding Ze was al de beste van MHC Weesp, maar nu is ze ook nog winnares van heel Noord-Holland. Ashlee uit meisjes C4 heeft alle rondes gewonnen en mag nu op zaterdag 24 juni naar de landelijke finale op HC Den Bosch.

Afgelopen zondag streden 65 spelers en keepers om het kampioenschap. Iedereen wilde winnen. Ook onze keepers Yenthe Sikkema en Tomas van Grinsven kwamen ver, maar haalden niet de finale. Jules Mostert, Merijn Wijnants en Sylke Sikkema redden het net niet. Merijn op slechts 1 puntje na. Volgend jaar beter.

Ashlee werd aangemoedigd door familie, de coach en veel  teamgenootjes. Naast een mooie beker kreeg ze van de club een nieuwe handschoen en bal cadeau. Trotse trainer Wolter de Greve: "Ja die Ashlee, ze lijkt wat stil, maar kan fel uit de hoek komen. Dat helpt bij de shoot outs".

Dank ook aan de hulpscheidsrechters uit MC2 en MC4.

Zie ook het Facebookbericht van de KNHB.

Ook de kampioenen van de andere regio's bekijken? Lees verder op hockey.nl

Lees hier het oude bericht over de clubkampioenschappen.

Ashlee in actie

Winnares na laatste bal