Cees Sluyk benoemd tot lid van verdienste

2017 17 Februari

Op de ALV van vrijdag 10 februari is Cees Sluyk benoemd tot lid van verdienste van de club.

Cees zet zich al jarenlang in voor MHC Weesp. Van jeugdspeler tot verdienstelijk Heren 1 speler. Inmiddels is hij beland bij de zaterdagochtendveteranen. Daarnaast zet Cees zich nog dagelijks in voor de club.

• Scheidsrechtercursus organiseren? Cees is er bij.
  • Lustrumcommissie voorzitten? Cees pakt het op.
  • Internationale topscheidsrechter naar de club halen voor een workshop? Cees doet het.
  • Velden keuren voor dag en dauw? Cees geeft het door.
  • Tuchtcommissie bemannen? Cees zit er (met anderen) in.
  • Een diner voorbereiden voor heren en dames 1? Cees draait er zijn hand niet voor om.
  • Erwtensoep bij de ALV? Cees neemt het mee.
  • Grote toernooien regelen voor de KNHB? Cees denkt en doet mee
  • Ambassadeurschap voor MHCW? Cees is er bij.

Rene Fornier en Voorzitter André roemden zijn aanwezigheid en inzet voor de club, lokaal en nationaal. Ze gaven Cees een speciale fles champagne, een grote bos bloemen en het befaamde speldje. Onder luid gejuich van de aanwezige leden.

Cees zelf bleef bescheiden, gaf aan dat het toch 'normaal' is dat je je inzet voor je club. Groot applaus viel hem ten deel.

Zie de foto's hier onder. En mocht je Cees tegenkomen op de club, feliciteer hem gerust.

Het Bestuur