Gevraagd: foto's voor smoelenbord

2016 23 Mei

De vrijwilligerscommissie heeft maart 2016 een lang gekoesterde wens in vervulling zien gaan: een groot smoelenbord  met foto's van alle vrijwilligers met hun naam en functie erbij.

Vrijwilligers vormen de basis van onze club en daarom verdienen ze een goede en zichtbare plek als blijk van waardering! Een aantal foto's van vrijwilligers hadden we in ons bezit, maar van de meesten hebben we alleen een kaart met naam en functie opgehangen, de foto mist nog.

Heb je een vrijwilligersfunctie op de club, maar hang je niet op het bord of zie je wél een kaart met je naam erop, maar zonder foto: lever zo snel mogelijk een afdruk van een staande foto aan van 10x15. Je kunt hem bij de bar afgeven of digitaal versturen naar: [email protected]

Vergeet je naam en functie er niet bij te schrijven!

Liesbeth Heere