Openingstijden clubhuis

Algemeen 21 Februari

Ons clubhuis is tijdens de trainingen altijd geopend. Je kunt dan gebruikmaken van de kleedkamers, lockers en de andere faciliteiten.

Van maandag tot vrijdag wordt het clubhuis geopend door Wolter de Greve of Daniel Hulkenberg.
Alle senioren trainers/coaches beschikken over een magneet en de hoofdsleutel van het clubhuis. Per trainingsavond zijn zij verantwoordelijk voor het correct afsluiten van het clubhuis.

Wil je buiten trainingstijden trainen stem dit dan af met je eigen trainer en overleg wie het clubhuis opent en afsluit.

Alleen in het baretui voor zaterdag en zondag blijven sleutels beschikbaar om het clubhuis te openen en af te sluiten.

Wil je toch bij de keeperstas of locker als het clubhuis gesloten is, dan kun je bij Bijvoet (op vertoon van een legitimatie) een magneetsleutel ophalen voor de ruimte met de keeperslockers.