De politie heeft aangekondigd streng te gaan controleren op fout parkeren!

Algemeen 13 Maart

Beste leden,

Het hockeyseizoen draait weer op volle kracht. Zo ook de bouw van ons nieuwe clubhuis. Ongetwijfeld hebben jullie opgemerkt dat hierdoor minder parkeerruimte beschikbaar is. Vandaar de oproep om op de fiets naar MHCW te komen, zodat de beschikbare parkeerruimte  gebruikt kan worden voor de ontvangende teams.
Inmiddels is de fietsenstalling uitgebreid, dus iedereen kan zijn fiets goed neer zetten, willen jullie er op letten dat de fietsen ook echt daar geplaatst worden om overlast te voorkomen.

Als laatste willen we jullie er op wijzen dat het parkeren in de berm van de 's-Gravelandseweg niet is toegestaan, de politie heeft ons laten weten streng te controleren tijdens het weekend.
Voorkom een boete en kom op de fiets.

Met sportieve groet,
Bestuur MHCW